سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخت‏ترین گناهان گناهى بود که گناهکار آن را سبک شمارد . [نهج البلاغه]

Body biulding

امروزه مکمل های غذایی برای ورزشکاران رشته‌های قدرتی یک نیاز تلقی می‌شود. مکمل‌هایی که با کارکردهای گوناگون تولید شده و شرکت‌های مختلف نیز در بازار رقابتی درصدد هستند، محصولی متناسب با نیازهای ورزشکاران عرضه کنند. با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال 2006 یکی از سایت‌های بدنسازی با استفاده از نظر کارشناسان و آرای 135 هزار مراجعه‌کنده به این سایت، بهترین مکمل‌های غذایی سال را در رشته‌های مختلف انتخاب کرده است که در ادامه می‌خوانید.

بهترین چربی‌سوز سال

1- Lipo6 محصول شرکت Nutrex. مکمل چربی‌سوز «لیپو 6» دو سال پیش به بازار عرضه شد و از همان موقع همواره جای ثابتی در میان 10 مکمل پرفروش جهان داشته است. این محصول شرکت نوترکس عاری از ماده «افدرا» بوده و برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین چربی‌سوز سال انتخاب می‌شود. «لیپو 6» در این بخش توانست بالاتر از محصول پرطرفدار شرکت «ماسل تک» یعنی «هیدروکسی‌کات» بایستد و چربی‌سوز «انیمال کاتس» از شرکت «یونیور سال» نیز در رتبه بعدی قرار گرفت.

2- Hydroxycut محصول شرکت Muscletech

3- Animalcuts محصول شرکت ‌Universal

بهترین پودر پروتئینی سال

1- Whey 100% محصول شرکت Optimum. تعجبی ندارد که محصول پرطرفدار «اوپتیموم» که از سه سال پیش به بازار عرضه شده، دراین قسمت رقبای خود را به آسانی کنار بزند. «وی 100 درصد» با بسته‌بندی شکیل و قیمت ارزانش در دو سال اخیر همواره پرفروش‌ترین مکمل غذایی جهان بوده است و این بار هم توانست «ماسل میلک» و «الیت وی» را به آسانی کنار بزند.

2- Muscle Milk محصول شرکت Cytosport

3- Elitewhey محصول شرکت Dymatize

بهترین گلوتامین سال

1- Glutamine محصول شرکت Prolab. اگرچه شرکت «پرولب» در بسیاری از زمینه‌ها، رقابت را به شرکت‌های تازه‌نفس واگذار کرده اما محصول گلوتامین آن همچنان جایگاهی ویژه در میان ورزشکاران رشته‌های قدرتی دارد. گلوتامین پرولب هم برای دومین سال پیاپی به این عنوان انتخاب شد.

2- Glutamine L - محصول Higher Power

3- Glutamine L - محصول شرکت EAS

بهترین مولتی‌ویتامین سال

1- Animal Pak محصول شرکت universal. مولتی‌ویتامین پرطرفدار شرکت یونیورسال هم از جمله محصولاتی بود که برای دومین سال پیاپی در جمع بهترین‌ها قرار می‌گرفت. «مولتی‌پرو» و «آدام» از دیگر رقبای «انیمال پک» در این گروه بودند.

2- multipro محصول شرکت AST

3- Adam محصول شرکت Now

بهترین کراتین سال

1- Cell mass محصول شرکت BSN. در بازار داغ کراتین‌ها، این «سل مس» بود که توانست گوی سبقت را از دیگران برباید. کراتین از جمله محصولات پرطرفدار دنیای پرورش‌اندام است و در این میان سل مس توانست برای دومین بار عنوان بهترین کراتین را از آن خود کند.

2- Cell Tech محصول شرکت Muscle tech

3- Green Bulge محصول شرکت Controlled labs

بهترین شکلات پروتئینی سال

1- Next Detour محصول شرکت Detour. مصرف شکلات‌های پروتئینی در میان بدنسازان ایرانی چندان رایج نیست اما ورزشکاران رشته‌های قدرتی استفاده‌های فراوانی از آن به خصوص در زمان تمرین می‌برند. در این بخش شکلات «نکست دیتور» توانست رقیب قدرتمندی به نام «مای پلکس» را کنار بزند.

2- Myoplex Life Bars محصول شرکت EAS

3- Protein Bars محصول شرکت ISS Research

بهترین مکمل مفصلی سال

1- Animal Flex محصول شرکت Universal. محصول جدید شرکت «یونیورسال» که برای ترمیم مفاصل آسیب دیده تولید شده با فرمول جدید توانست بالاتر از محصولات مشابه سایر شرکت‌ها قرار گیرد.

2- Glucosamine 8 chondroitin محصول شرکت Now

3- ProFlex محصول شرکت AST

بهترین محصول جدید سال

1- Anator P70 محصول شرکت Muscle Tech.

2- True-Mass محصول شرکت BSN

3- Leukic محصول شرکت Muscle tech

در بخش مکمل‌های تازه تولید شده، این شرکت «ماسل تک» بود که با دو محصول جدید و پرفروش توانست قدرت‌نمایی کند.

بهترین اکسید نیتریک سال

1- NO-Xplode محصول شرکت BSN. اکسید نیتریک از جمله مکمل‌هایی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیاد در میان ورزشکاران حرفه‌ای پیدا کرده است. در این بخش شرکت BSN با دو محصول مختلف توانست عملکرد موفقی داشته باشد. حضور «سوپر پامپ» از شرکت «گاسپاری» نیز در این بخش قابل توجه بود.

2- Nirtix محصول شرکت BSN

3- Super Pump محصول شرکت Gaspari nufrition

بهترین مکمل سال

1- Whey 100% محصول شرکت optimum. در گزینش تمام مکمل‌ها، باز هم این «وی 100 درصد» بود که توانست برای دومین بار بر صدر بنشیند.

2- NO – Xplode محصول شرکت BSN

3- Muscle milk محصول شرکت Cytosport

بهترین شرکت سال

1- BSN . مهمترین جایزه سال به شرکت BSN رسید که در حال حاضر اسپانسر رونی کولمن نیز به شمار می‌رود. این شرکت نه چندان قدیمی در یکی دو سال اخیر توانسته در بازار عرضه مکمل‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

2- ‌Optimum

3- Universal


بهترین مکمل عضله ساز

1-No-xplode محصول شرکت BSN. این محصول شرکت «بی .اس . ان» با تاثیر آشکار بر سایز، قدرت، حجم عضلانی و پمپاژ خون توانست برای دومین بار به عنوان بهترین مکمل عضله ساز معرفی شود. پس از اکسید نیتریک، باز هم یکی دیگر از محصولات این شرکت بود که در جای دوم قرار گرفت.

2- cell mass محصول شرکت BSN

3- Animal stak2 محصول شرکت universal

بهترین لیبل سال

1- BSN در یکی از بخش‌ها فرعی، عنوان بهترین برچسب سال به شرکت BSN رسید که به عقیده رای دهندگان، لیبل و بسته بندی مناسب تری نسبت به دیگران داشته است.

2 – Xyience

3- muscle Tech






SPY ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 7:17 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 13


کل بازدید :53753
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
SPY
امیدهم
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<